Morpheus 8 – Franksiyonel Radyofrekans Teknolojisi

Cildimiz, zamanın etkilerini fazlaca hisseder. Hayat tüm hızıyla devam ederken bıraktığı izleri en fazla cildimizde meydana gelen fizyolojik değişimlerle anlayıp analiz ederiz. Örneğin zamana bağlı olarak cilt altı yağ dokusunun kaybı, yer değiştirmesi, uzun süreli olarak güneşe maruz kalmak cilt yaşlanmasının birincil faktörleri arasında.Güneş ile yakın ilişkimiz, her canlıya özgü olan doğal yaşlanma süreci gibi bahsettiğimiz birincil faktörlerin yanı sıra; yaşam tarzı, sert hava koşulları, rutin beslenme ve diyet yapma şekilleri, genetik arka plan ve diğer kişisel alışkanlıklarımız cildimizin yaşlanmasına sebep olan ikincil faktörler olarak sayılabilir. Örneğin sigara içmek kanın oksijen taşıma kapasitesini azaltırken, hücrelerde yaşlanmadan sorumlu olan serbest radikallerin üretilmesine sebep oluyor.

Bize sorarsanız eğer içiyorsanız günümüz ve gelecekte daha iyi bir cilt için zaman kaybetmeden bırakmalısınız. Cildin yaşlanmasına sebep olan diğer faktörlerden de söz edelim; stres, yerçekimi, günlük yüzdeki mimik hareketleri, obezite (aşırı kilolar) ve hatta uyku pozisyonu.

Peki bu faktörlerle birlikte cildimizde ne gibi değişiklikler oluyor?
Yanıtı hemen aşağıda;

• Cilt altı yağ dokusundaki değişiklikler yüzde ‘aşağıya doğru inmiş’ bir görünüme neden oluyor
  • Elastin ve kolajen (her ikisi de vücut için önemli proteinler) üretimindeki azalma, dokuda elastikiyet kaybına neden olurken gevşek ve sarkık bir cilt, aşağıya inmiş yüz görünümüne eşlik ediyor.
  • Ciltte kırışıklıklar ve çizgilenmeler oluşuyor
  • Güneşe uzun süreli olarak aşırı maruz kalan ciltlerde özellikle yüzdeki lekeler görünür hale geliyor
  • Cilt daha mat ve cansız hale geliyor.
  • Cilt dokusu inceliyor, dayanıklılığı azalıyor, hassas, kırılgan ve kılcal damarlı bir görünüme dönüşüyor.
  • Cilt daha kuru ve nemsiz bir hal alıyor.

Tüm bu yaşlanma etkilerini hatta yaşlanmayla ilişkili olmayan ve genelde ergenlik döneminde meydana gelen sivilce ve sivilce izlerini, hatta ve hatta vücutta oluşmuş çatlakları gidermeye yönelik en yeni teknoloji ise Morpheus 8. Özetle sivilce nasıl geçer sorusunun da en etkili yanıtlarından biri olan Morpheus 8, multi-fonksiyonel bir radyofrekans teknolojisi olarak öne çıkıyor.

Morpheus 8 Neden Farklı?

Birçok cilt sorunuyla birlikte sivilce lekelerine çözüm maiyetindeki Morpheus 8, radyofrekans teknolojisinde öne çıkan ‘In Mode Aesthetic’ tarafından üretilen, mikro iğnelemenin cilt kalitesini arttırma özelliğine, RF enerjisinin cilt sıkılaştırmaya yönelik faydalarını ekleyerek geliştirilmiş devrim niteliğinde bir cihaz.

Diğer altın iğne cihazlarından farklı olarak, daha derin dokulara etki ederek, cildi tepeden tırnağa ‘total olarak’ onarmaya ve yeniden yapılandırmaya yardımcı oluyor. FDA (ABD Sağlık Bakanlığı’na bağlı bir kurum) tarafından onaylı bu sistem, gıdı bölgesi ve çene ovali gibi tedavisi zor alanlarda bile etki göstererek ameliyatsız olarak yüz şekillendirmeye olanak sağlıyor.

Morpheus 8 faydaları nelerdir?

Morpheus 8, yüzde doğal görünümü koruyarak cilt gençleştirme etkisi sunan bir sistem. Herhangi bir ön hazırlığa gereksinim duyulmadan sadece topikal etkili bir anestezik krem ile cilt, uygulamaya hazır hale getiriliyor. Hem iyileşme sürecinin hem de işlem maliyetinin ameliyatlı yöntemlere göre çok daha düşük olması bile bu uygulamayı tercih etmek için yeterli…

Diğer yandan cerrahi yüz germe ameliyatlarında tek başına cilt gevşekliğini ortadan kaldırmak, hasta için tatmin edici bir sonuç olmuyor. Yüz germe ameliyatlarında çoğunlukla eş zamanlı olarak cilt kalitesini arttırmak da zaruri hale geliyor.

İşte Morpheus 8 mikro iğneleme ve RF enerjisinin sinerjik etkisini kullanarak hem gevşekliğinin giderilmesinde hem de cilt rengi, dokusu ve genel görünümünde önemli bir iyileşme sağlayarak ameliyatsız olarak çoklu etki sunuyor. Sivilce izleri nasıl geçer diye düşünenlere çözüm getiriyor.

Morpheus 8 aşağıdaki sorunlarının iyileştirilmesine yardımcı oluyor:

• Yüzde ve boyunda hafif sarkma ve gevşeklik
  • Yüzde ve boyunda aşırı yağlanma
  • Sivilce izlerinden kurtulma, sivilce lekeleri ve yüz veya vücuttaki diğer izler
  • Cilt lekeleri
  • Güneş hasarı
  • Derin çizgi ve kırışıklıklar
  • Genişlemiş gözenekler
  • Deri çatlakları, çatlak tedavisi
  • Düzensiz ve pürüzlü cilt dokusu

Morpheus 8 kaç kez tekrarlanmalıdır?

Bazı hastalar sadece tek bir tedaviye ihtiyaç duyarken, çoğu hastaya ek olarak 2 veya 3 tedavi daha uygulanıyor, 3- 4 hafta aralıklarla tekrar edilen bu seanslar arasında, ciltte gözle görülür şekilde bir değişim gözlemleniyor.

Uygulama sonrası iyileşme süreci nasıl?

Ciltte bir veya iki gün süreyle hafif bir kızarıklı ve ödem görülebilir. Genel olarak tedaviyi takip eden gün cilde makyaj yapılarak kızarık görünüm kolaylıkla kapatılabilir.

Konsültasyon sırasında doktor ve uzmanlar cildin dokusunu, tonunu, sıkılığın ve rengini değerlendirerek, devam eden cilt gençleşme sürecinizde size rehberlik etmektedir.