Fokus ultrason tedavisi nedir?

Fokus ultrason adından da anlaşılacağı üzere kulağımızın duyamayacağı aralıkta bulunan yüksek frekanslı ses dalgalarının cilt altında yaklaşık 40mm derinliğe aktarılmasını sağlayan teknolojik bir cihazdır. Ses dalgaları ile hedeflenen cilt altı dokusunda mikro düzeyde basamaklı şekilde hasarlar oluşturulur. Sonrasında hücresel düzeyde iyileşme süreci başlar ve hasarlanan dokuda sıkılaşma meydana gelir. Bu sayede ameliyat esnasında cerrahi olarak sıkılaştırılması gereken dokular hiç ameliyat edilmeden dışarıdan verilen ses dalgaları ile sıkılaştırılması sağlanmış olur.

HIFU tedavisi veya ses dalgalarıyla ameliyatsız yüz germe; yüz, boyun, dekolte ve bazı vücut bölgelerindeki cildi sıkılaştırmak ve yukarı kaldırmak amacıyla kullanılan cerrahi olmayan,iğnesiz bir işlemdir.

HİFU ile cilt gençleştirme ve germe hangi bölgelere uygulanır?

Yüz ovalitesinde kaybı olan, çene çizgisinde bozulma ve sarkma olan hastalarda, yanaklarda, gıdı bölgesindeki sarkmayı düzeltmede,boyun bölgesinde,kaş kaldırmak amacıyla kaş-alın bölgesine, göz altı kırışıklıklarını azaltmak için göz çevresine, kol içi sarkmalarına, iç-dış bacak bölgesindeki düşüşlere ve karın bölgesindeki gevşek dokunun toparlanmasında etkilidir.

Uygulama ne kadar zaman alır?

Ultrasound ile cilt germe süresi uygulama yapılan bölgeye göre 30 – 80 dk arasında değişmektedir.Hifu ile cilt germe işlemi tek seanslık bir uygulamadır. Kişi eğer tekrar yaptırmak ister ise en erken 6 ay en geç 2 yıl içerisinde tekrarlanabilmektedir.

Uygulama ağrılı mıdır?

Ağrısız bir uygulamadır. Kişinin sosyal yaşamını etkilemeyeceğinden günlük yaşantısına dönebileceği güvenli bir tedavi yöntemidir. Uygulamadan hemen sonra akut bir iyileşme gözlemlenebilir. Etki her geçen gün daha belirginleşir. Üç ayın sonunda maksimum etki ortaya çıkar.

Hifu ile cilt gençleştirmenin sonuçları ne kadar zaman sonra ortaya çıkmaktadır?

Whatsapp hattımıza bağlanıp uzmanımızdan hemen bilgi alabilirsiniz.